|
KUNDERNE UDTALER SIG
Peter Sand, indsamlingschef
»Den personlige coaching har været essentiel for mig
som leder og for alle medarbejderne. Afdelingen har
fået et løft, som direkte kan aflæses i såvel
arbejdsform som resultater. Med ro, indsigt og stor
faglighed formår Eva at få hver enkelt medarbejder til
at fokusere på egne udviklingsbehov og -muligheder
så alles ressourcer kan blive brugt optimalt. Vi ser
hende som afdelingens fast tilknyttede “åndelige
vejleder” – og kan kun anbefale andre at gøre det
samme«.
|
Marianne Fisker, projektleder
»Jeg er igennem MBTI-testen blevet meget mere bevidst
om egne styrker og svagheder. I hele forløbet
med efterfølgende samtaler og handlingsplaner, har
Eva lagt vægt på netop styrkerne uden dog at
ignorere svaghederne. Det har været utroligt
konstruktivt, og har givet mig en meget bedre
bevidsthed om, hvordan jeg “slår bedst til” som den
person, jeg nu engang er, og dermed meget større tro
på mig selv. Ikke mindst har jeg fået mod til at
fokusere på styrkerne og arbejde med svaghederne«. |
Peter Drejer, projektleder
»Jeg har lært at fokusere på og forholde mig konstruktivt
til mine egne svagheder – både i relation til mine
faglige kvalifikationer såvel som til mig selv som
person, hvilket jeg bruger både professionelt og privat.
Den fortrolige snak med MBTI-konsulenten har
fungeret som et meget forløsende frirum. Jeg er blevet
opmærksom på årsagssammenhænge, som jeg
tidligere ville have ignoreret eller slet ikke været
bevidst om. Jeg forstår de andre meget bedre og
afdelingen som helhed står stærkere«. |
Inger Thyrre Sørensen, kontorchef
»MBTI-forløbet har været et vigtigt redskab for den
enkelte til forståelse og anerkendelse af egne personlige
og faglige styrkeområder og udviklingsmuligheder. Den enkelte bliver mere bevidst om, hvad vedkommende
har brug for støtte til og hvad de kan byde ind
med som særlige styrkeområder i teamet. Forløbet har
været utroligt åbnende for en lærende kultur. Vi har
gennem udviklingen af et fælles sprog fået etableret en
meget mere kvalificeret dialog mellem ledelse og medarbejdere
om den enkeltes udvikling gennem jobbet«. |
Anne-Marie Broch-Lips, pædagogisk konsulent
»At have deltaget i MBTI-forløbet har bl.a. givet mig
en større forståelse for egne og andres reaktioner og
handlemønstre. Jeg har opnået en langt dybere selverkendelse
om egne styrker og svagheder, hvilket har
givet en større bevidsthed om hvad mine udviklingspunkter
er. Samtidig har det øget min indsigt i »typernes« betydning for samspillet i gruppen. En rigtig god
ting ved metoden har for mig været, at ingen er rigtige
eller forkerte, men at alle typer er med til at danne en
helhed«. |
Nanna Jensen, lærerstuderende
»Jeg blev coachet af Eva med særligt fokus på mit studie. Det var en både positiv og behagelig oplevelse, som motiverede mig og gav inspiration til at arbejde videre med mig selv. Det har sat gang i en udvikling og gjort mig opmærksom på de handlemuligheder jeg har i forskellige situationer. Jeg har fået åbnet øjnene for nogle af mine adfærdsmønstre, styrker og svagheder, som er henholdsvis berigende og begrænsende for mig. Desuden har coachingen klargjort, hvad der for mig skal til for at få det optimale udbytte af samspillet med andre i studiemæssig sammenhæng. Jeg har fået redskaber, som jeg kan bruge fremover både i mit studie og generelt i mit liv.« |
Lena Baudler Bjergved, læge, ph.d.-studerende
»Den karriere coaching jeg har fået af Eva både som nyuddannet læge og senere i forbindelse med mit ph.d.-studium har været til stor inspiration og fået mig til at reflektere over mange vigtige forhold i både mit private liv og ikke mindst mit arbejdsliv. Det står nu klarere for mig, hvad der skal til, for at jeg kan blive tilfreds i mit daglige arbejde og udnytte mine styrker bedst muligt. Jeg har samtidig fået et redskab til at forstå problemer, der kan opstå i relation til andre mennesker på grund af forskelligheder. Jeg sætter stor pris på Evas indføling og direkte og anerkendende stil. Hun er god til at gøre opmærksom på udviklingspunkter på en ikke-intimiderende måde.« |
|
|
|